hydraulisch drift Handrem

Plaats hier je overige technische vragen en/of tips.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Bear79
C gestoord
Berichten: 1420
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 9:06 am
Locatie: Posterholt (L)
Contacteer:

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door Bear79 »

Piet,
maar maak jij dit alles erop voor Kevin voor die prijs of wat ?

Kevin,
indien je geen koffie hebt, heb je wel bier dan ? :D

Greetz,
Alex
Tex:
I love the low life!!!

Website:
www.krause-rennsporttechnik.de
www.pac2002.nl
www.nationalhotrod.com
kevin
C ervaren
Berichten: 310
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 10:24 pm
Locatie: odiliapeel

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door kevin »

Als je geen problemen hebt met senseo dan is er niets aan de hand.... En verders staat er altijd wel een kratje bavaria en heineken koud dus dat moet wel goed komen.
Greetz Kevin
REDP.
C verslaafd
Berichten: 729
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 6:37 pm
Locatie: Lobith

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door REDP. »

kevin schreef:haha big brake kit wou ik nog niet zeggen :roll:

Maar hij staat idd bij onze Peter :P Ik ben zo'n kneus wat betreft auto's dat ik het meer vertrouw als pietje het doet dan ik. Dit jaar zal ik wel regelmatig van de partij zijn op de meetings. Qua looks zal het geen topper zijn. Wat betreft fun moet ie top worden/zijn.

gr

kevin

Ik denk dat ie echt wel leuk gaat doen op de "Ring" :lol: .
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door joel »

kevin schreef:haha big brake kit wou ik nog niet zeggen :roll:

Maar hij staat idd bij onze Peter :P Ik ben zo'n kneus wat betreft auto's dat ik het meer vertrouw als pietje het doet dan ik. Dit jaar zal ik wel regelmatig van de partij zijn op de meetings. Qua looks zal het geen topper zijn. Wat betreft fun moet ie top worden/zijn.

gr

kevin

tsja... dat is ook enkel wat me verteld is haha
kevin
C ervaren
Berichten: 310
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 10:24 pm
Locatie: odiliapeel

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door kevin »

Opzich zijn het wel flinke remmen hoor 260mm schijven voor en achter ook flinke schijven. Dus in vergelijk met de originele remmen is het wel een groot verschil.

gr

kevin
Greetz Kevin
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door Pietje »

De auto staat inderdaad bij mij voor het een en ander aan te passen.

Waaronder ook de remmerij.

Ik ben erg benieuwd wat die set straks gaat brengen van de vooras.

Remdrukbegrenzer heb ik ook binnen gekregen inmiddels word er een met een traploze verstelling leek me voor het echte circuit gebruik toch wat beter.

En Kevin wat bedoel je kwa looks.

Heb jij nog niet gezien hoe die erbij staat zeker nu op het moment...........
Nee grapje maar het begint wel te vlotten de straalkast draait overuren op het moment.
Maar je mag er zelf een topic over openen.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
kevin
C ervaren
Berichten: 310
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 10:24 pm
Locatie: odiliapeel

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door kevin »

Ha die peter,

als je maar foto's maakt natuurlijk. En topics openen??? Ik heb het op het moment te druk met me loodgieters baantje.

gr, kevin
Greetz Kevin
Bear79
C gestoord
Berichten: 1420
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 9:06 am
Locatie: Posterholt (L)
Contacteer:

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door Bear79 »

Bij http://www.sandtler.de/inhalt_index.htm... hebben ze ook leuk spul.

Greetz,
Bear
Tex:
I love the low life!!!

Website:
www.krause-rennsporttechnik.de
www.pac2002.nl
www.nationalhotrod.com
kevin
C ervaren
Berichten: 310
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 10:24 pm
Locatie: odiliapeel

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door kevin »

haha ja leuke spullen met leuken prijzen, en daarbij spreek ik alleen maar kerk duits!

Igh habe est nicht gewüst!
Greetz Kevin
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door Pietje »

Ik heb de nieuwe serie platen vandaag binnengekregen en het ziet er weer super uit.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
mr horsepower
C gevonden
Berichten: 45
Lid geworden op: za jun 26, 2010 9:30 pm
Locatie: Zaamslag

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door mr horsepower »

Persoonlijk denk ik, als je trommels achter hebt, je beter gewoon een schroef erin kan zetten zodat je handrem niet meer vergrendelt,

In mijn 205je gti staat een hydraulische handrem, deze had fabrieksaf al schijven

Stiekem best een prijzig grapje voor je deze gemonteerd en werkend hebt hoor. maar het is te doen en het is gewoon hartstikke cool alleen al om naar te kijken.
kevin
C ervaren
Berichten: 310
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 10:24 pm
Locatie: odiliapeel

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door kevin »

Het is ook niet voor hand rem bochtjes ofzo bedoelt. Dwars gaan doen we met het gas niet met een rem! De schijven achter is gewoon voor het harder remmen en zodat ik het balans tussen voor en achter kan regelen.

gr, kevin
Greetz Kevin
mr horsepower
C gevonden
Berichten: 45
Lid geworden op: za jun 26, 2010 9:30 pm
Locatie: Zaamslag

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door mr horsepower »

Over het algemeen zeg ik, mensen die een drift inzetten met de handrem kunnen niet driften, maar het is wel zo als je echt een hele korte u bocht moet pakken of een y bocht op flinke snelheid is het soms wel makkelijk om m even flink hoek te laten maken, kun je net even wat harder op je bocht aankomen.

maar dan ben je toch beter af om je hele remsysteem nieuw aan te leggen en voor en achter een remdrukregelaar te plaatsen, want als ik het goed begrijp wil je dan dus bij gaan remmen met die hydraulische handrem,

Als je voor je voorwielen een remdrukregelaar plaatst en voor de achterwielen een regelaar en door een omwegje zorg je dat ze in de buurt van je versnellingspook zitten dan hoef je ze maar af te stellen en je kan vooruit
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door joel »

mr horsepower schreef:Over het algemeen zeg ik, mensen die een drift inzetten met de handrem kunnen niet driften, maar het is wel zo als je echt een hele korte u bocht moet pakken of een y bocht op flinke snelheid is het soms wel makkelijk om m even flink hoek te laten maken, kun je net even wat harder op je bocht aankomen.

maar dan ben je toch beter af om je hele remsysteem nieuw aan te leggen en voor en achter een remdrukregelaar te plaatsen, want als ik het goed begrijp wil je dan dus bij gaan remmen met die hydraulische handrem,

Als je voor je voorwielen een remdrukregelaar plaatst en voor de achterwielen een regelaar en door een omwegje zorg je dat ze in de buurt van je versnellingspook zitten dan hoef je ze maar af te stellen en je kan vooruit

dus zoals jij zegt kan ken block bijvoorbeeld niet driften??

elke pro heeft een hydrorem om de drift in te zetten en m erin te houden. je hebt pas echt skils als je met die handrem en wat koppelen en gassen de auto fatsoenlijk en gecontroleerd in een drift kunt houden imo. een auto met veel vermogen dwars houden is een stuk minder moeilijk
Amstel
C verslaafd
Berichten: 667
Lid geworden op: di mei 19, 2009 4:42 pm

Re: hydraulisch drift Handrem

Bericht door Amstel »

of alle wielen eigen remleidingen!
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten