Hallo! :)

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
ghoe
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 08, 2009 10:52 am

Hallo! :)

Bericht door ghoe »

Hallo Kadett C forummers!

Ik heb mijn forum account al een hele tijd geleden aangemaakt maar vooralsnog heb ik hier alleen maar een beetje rondgeneusd.. en vind 't ondertussen wel even tijd om ons voor te stellen :)

Ik Heet Julian ben 31 jaar en woon samen met m'n meisie in amsterdam. Sinds 2008 zjin we de trotse eigenaren van een Opel Kadett C coupé uit 1979.
We hebben r gekocht van een garage in spijkenisse, de kadett was van een vaste klant van de garage.. en die vaste klant had m een aantal jaren ervoor zelf gerestaureerd, en vervolgens gestald om te bewaren voor z'n kids. Uiteindelijk besloot ie om de auto toch weg te doen. Jammer voor z'n kids, goed voor ons!

Ik durf mezelf geen deskundige te noemen op het gebied van autotechniek.. maar twee linker handen heb ik ook weer niet ;)

In de tijd dat ie in ons bezit is, hebben we er al aardig wat aan (moeten) laten doen en ook zelf wat dingen gedaan (nieuwe koppelingsplaten, alle roestplekken uit het plaatwerk laten opknappen, helemaal opnieuw laten spuiten, nieuwe uitlaat, nieuwe voorvering, zelf een nieuwe radiator en waterpomp geplaats en zo kan ik nog wel ffies doorgaan :wink: )

Ook hebben we wel onze kleine tegenslagen gehad... tak van een boom door de achterruit gehad en een maand of twee geleden heeft een client van m'n vriendin (ze werkt met verstandelijk gehandicapten) in een boze bui een deuk in onze deur getrapt. Na wat geregel met de verzekering is dat nu gelukkig ook weer gefixt en staat ze weer mooi deukloos in de straat te glimmen :)

Verder rijd ik nog motor op een honda vf500f uit 85, ben ik programmeur om brood op de plank te brengen, muzikant en gamer :)

Ik zal niet altijd de meest actieve forummer zijn maar zal proberen af en toe gezellig te doen en hoop dat ik af en toe gebruik mag maken van jullie collectieve kadett kennis!

En dan rest natuurlijk nog een van de belangrijkste dingen, de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Zo.. genoeg geluld :P

Groet,

Julian.
omega-two
C liefhebber
Berichten: 147
Lid geworden op: zo nov 01, 2009 11:21 am
Locatie: midden nederland

Re: Hallo! :)

Bericht door omega-two »

welkom julian,mooie coupé zo te zien :D
foto's kan je in iedergeval ook maken :wink:
ghoe
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 08, 2009 10:52 am

Re: Hallo! :)

Bericht door ghoe »

Op het knoppie drukken lukt me nog wel.. maar deze zijn zo mooi omdat m'n meisie ze gemaakt heeft ;)
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Re: Hallo! :)

Bericht door Jolleke »

Welkom!! Mooie Kadett en mooie foto's!!
Veel Kadett C plezier.
Enne, mocht je het nog niet ontdekt hebben, je kunt ons ook volgen op Twitter ( @okccnl ) :wink:
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Hallo! :)

Bericht door rellie kel »

Hallo Julian,
WELKOM!!!
Mooie coupé, ziet er goed uit!
Ook leuke motor, heb zelf de 750cc versie gehad.
Groet Dennis
Jovink
C liefhebber
Berichten: 205
Lid geworden op: zo okt 18, 2009 7:23 pm
Locatie: zh
Contacteer:

Re: Hallo! :)

Bericht door Jovink »

Mooi autootje, die enalaatste foto vooral :shock:
Ziet er prachtig uit!

Niet echt een restauratieproject zo te zien, hier kun je echt wel mee voor de dag komen lijkt me.
Succes met de auto, groetennn!
C1975
C gevonden
Berichten: 21
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 1:32 pm

Re: Hallo! :)

Bericht door C1975 »

welkom :)

mooie c en zeker mooie foto's.
mieke279
C verslaafd
Berichten: 564
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 9:43 pm
Locatie: amstelveen

Re: Hallo! :)

Bericht door mieke279 »

Hoi Julian!

Welkom op het forum! Leuk dat er weer een kadettje bij ons in de buurt is, al kom je elkaar toch bar weinig tegen in het wild!
De coupé ziet er super netjes uit!
Veel plezier hier!
Afbeelding
ghoe
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 08, 2009 10:52 am

Re: Hallo! :)

Bericht door ghoe »

En ik was weer ns even in de buurt,

Bedankt voor de replys iig, ik voel me welkom! :mrgreen:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten