Astraman meldt zich.

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
Astraman
C gevonden
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mei 26, 2010 11:49 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Astraman meldt zich.

Bericht door Astraman »

Hallo,

Ik ben Eelco, bijna 28 jaar, ik sta overal wel een beetje bekend als Astraman, dus heb me ook maar hier onder deze naam aangemeld.

Ik ben naast een Opel Astra G namelijk ook in bezit van een Kadett City uit 1979, een handgeschakelde 1200.

Deze auto is in nagenoeg oorspronkelijke staat. Het front is al eens gerestaureerd maar helaas zitten er ondanks dat ie nog wel redelijk uitziet wel wat (roest)puntjes aan. Technisch is hij overigens perfect! Het grappige is dat ik deze auto gekocht heb van de 1e eigenaar, het is overigens een origineel Nederlandse auto.

Omdat de ultieme droom is mijn c-tje een keer grondig aan te (laten) pakken ben ik me her en der al aan het inlezen over hoe nou zoiets aan te pakken. Ik ben redelijk technisch qua denken maar het met mijn handen uitvoeren heb ik nog geen of weinig ervaring mee. Ik hoop dus een stuk wijzer te worden hier over datgene dat op mijn oprit staat! :mrgreen:
Gr. Eelco,

Kadett C2 1.2S City 1979 zonder fratsen.

Afbeelding
corsa-erik
C ervaren
Berichten: 469
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 8:32 am

Re: Astraman meldt zich.

Bericht door corsa-erik »

Welkom!
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Astraman meldt zich.

Bericht door rellie kel »

Hallo Eelco,
WELKOM!!!
Het ziet er al goed uit op je avatar!
En, je bent niet de enigste wie zijn handjes nog niet autotechnisch onderlegd zijn :wink:
Groet Dennis
Astraman
C gevonden
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mei 26, 2010 11:49 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Astraman meldt zich.

Bericht door Astraman »

Neej klopt, maar ik heb gelukkig dit weekend opgetrokken met wat C-kadett rijders en die hebben me ook al verzekerd dat het wel dé auto's zijn om het te leren omdat ze lekker simpel zijn.

Ik heb nog wat foto's van me city.

Afbeelding
Samen met een jetta van een goede vriend van me.

Afbeelding
Een foto genomen tijdens een rondrit jaar of twee terug.
Gr. Eelco,

Kadett C2 1.2S City 1979 zonder fratsen.

Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten