Hallo mede fanaten!

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
MarcelCcoupe
C gevonden
Berichten: 10
Lid geworden op: di jul 24, 2007 7:42 pm
Locatie: Wijchen

Hallo mede fanaten!

Bericht door MarcelCcoupe »

Heee mensen,

ik ben Marcel, 17.. en langzamerhand toch dringend op zoek naar een eerste autootje..

besmet met het autovirus vanaf mijn geboorte, en altijd opelhater geweest..
(volkswagen/audi fan, dan krijg je dat in gegoten bij meetings)

Toch, na het, jawel, rijden met oudere opeltjes, en t zien/horen, maar ook vooral ruiken van deze mooie oude wagentjes, hier helemaal idolaat van geworden..

nu eerst even voorstellen dus, hierna gauw wat info gaan vergaren, lezen etc..

(hoe zit het met oldtimerverzekering, roestgevoelig, prijzen voor een mooi exemplaar etc etc etc..)

ik zou zeggen, als je al zo wat hier op aan kunt vullen, heet me gerust eventejs welkom en brand los :lol:
Gr. Marcel

!! Opel C Coupe !!
Sylvian
C liefhebber
Berichten: 198
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Sylvian »

kijk das nou een mooie zaak! eerst opeltjes haten.. en dan.. tja zo gaat dat he.. ik was eerst helemaal nissan gek... ja jesus.. nissan... maar goed, tof dat je onze interesse deelt! wat betreft prijzen ik geloof dat je momenteel zo'n 1000 betaalt voor eentje met apk en met wat werk (1200tje) 2000 voor een goeie strakke 1200 en 5000 voor een 2 of meer liter ombouw.. maar goed, de rest hier zullen je dat vast veel beter kunnen vertellen.

oow ja!, roest, tja, dat krijg je er gewoon gratis bij :D
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

heej welkom,
tja toen ik mijn eerste stage plaats had was er een medewerker die een d kadett reed. ik zij toen nog, wil later wel wat fatsoenlijkers rijden dan zo'n oude kadett.
laat de c kadett nog ouder zijn :?
dennis
MarcelCcoupe
C gevonden
Berichten: 10
Lid geworden op: di jul 24, 2007 7:42 pm
Locatie: Wijchen

Bericht door MarcelCcoupe »

hahaha..!
Ik ben eigenlijk over gehaald door een commodore D coupe 2,5 V6 berlinetta
daar heb ik zelf mee gereden (ja ik hep geen rijbewijs en 17 ik weet het) en die geur, en het rijden, ohh heerlijk..

eigenlijk lekkerder dan de passat van mijn pa (passat variant tdi 130 pk bouwjaar 2001), veel comfortabeler enzo..
niet zozeer voor het ruige scheurwerk (al gaat dat ook alleraardigst) maar meer t cruisen, wat met die oldtimertjes zo heerlijk is..

Ik denk, mede gezien verzekering op jonge leeftijd (duur!) dat een 1200tje leuk om te beginnen is. Een webertje, open luchtfiltertje enzo erop, en het plezeier is al een stukje groter..! Verder buitenkant niet veel veranderen, gewoon lekker origineel, mss paar mooie sportvelgjes (ori's tegen meerprijs uit die tijd) en wat verlagen, uitlaatje wat mooier (geen knalpijp)
en dan is het gebeurd!

Relliekel, mag ik in dit topic hierover verder uitwijden, of een nieuwe openen??

kunnen jullie wat meer over de prijzen / roestvorming (snel?) / onderhoudskosten / verzekering jonge leeftijd enzo vertellen als jullie dit weten?!
Kei bedankt!
Gr. Marcel

!! Opel C Coupe !!
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

Tja je hebt je voorgesteld h
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast