Opel kadett C1 coupé 1.2s- Offingawier

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Offingawier
C gevonden
Berichten: 35
Lid geworden op: ma jul 09, 2012 11:12 pm

Re: Opel kadett C1 coupé 1.2s- Offingawier

Bericht door Offingawier »

Haha, was dat maar waar geen drempels,.
Wij hebben wel last van dijkjes waarvan het asfalt er niet meer waterpas in ligt.
Ik moest laatst een transit passeren die niet aan de kant wou. Ik deed nog mijn handen omhoog zo van dit gaat niet lukken, maar toch moest ik wijken van het asfalt in de berm. Dus dat raden jullie wel.. scrrraapp. Ik schaamde me erover, maar ik moest weer naar achteren..
Ik dacht dit nooit weer, want ja ik heb hem nog maar 3 weken, dus wist niet wat kon en wat niet.
Maar goed nu snap ik ook waarom dat ding altijd als reclame object voor het revisie bedrijf heeft gestaan.

Tja ik vind persoonlijk coupes wel heel erg mooi, vandaar er 1 bij. Maar ik ga wel op zoek naar een tussenweg qua hoogte. Dit zouden city veren zijn beweerde de vorige eigenaar, dat maakt hem zo laag. Nu loopt hij sturend naar links wel aan, maar rechts gek genoeg gaat wel goed. Ik verdenk de linker schokdemper ook als lek, maar dat zou niet veel mogen uitmaken.

Ik zal de zwarte ook nog even schoonmaken dan maak ik even een foto van beiden. De zwarte heeft namelijk een heel ander uiterlijk gekregen, door de velgen verbreedt staal.
Ik ben anders wel van het origineel, maar die brede banden maakt het toch iets minder ielig van achteren.
gtc
C liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: ma nov 05, 2012 8:43 pm
Locatie: hommerts

Re: Opel kadett C1 coupé 1.2s- Offingawier

Bericht door gtc »

Zo, die is wel erg laag. veert dat ding nog wel? :?:
Offingawier
C gevonden
Berichten: 35
Lid geworden op: ma jul 09, 2012 11:12 pm

Re: Opel kadett C1 coupé 1.2s- Offingawier

Bericht door Offingawier »

nee, niet echt. Maar stuiteren is anders. voelt eerder als einde van de slag waar hij op knalt.
Ik wil daarom ook ander spul eronder. Orgineel, tja zou kunnen maar ik blijf erbij dan worden die achter banden zo ielig.. Dus een midden weg zou handig zijn.
Vermoed, dat bestuurderskant ook nog niet volledig dempt ook nog. Lek of iets. Harde dreunen gaan dan door de auto. Heel onhandig.
Zouden city veren onder zitten volgens vorige eigenaar. Dempers volgens mijn idee wel kort. Wel laag maar niet strak op de weg. Merk je bij rotondes bijvoorbeeld.
Vind het moeilijk te bepalen wat het nu is.
Offingawier
C gevonden
Berichten: 35
Lid geworden op: ma jul 09, 2012 11:12 pm

Re: Opel kadett C1 coupé 1.2s- Offingawier

Bericht door Offingawier »

Mijn twee kadettilacs. Zover ik foto's kan maken hierbij een fotoschoot.
Owja van die zwarte zijn de achterbandjes 205/60 r13. Heb vrijdag weer 4 vrij nieuwe banden mogen ophalen voor totaal €50 van onder een taunus vandaan!
Die bandenmaat wordt schaars.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Offingawier
C gevonden
Berichten: 35
Lid geworden op: ma jul 09, 2012 11:12 pm

Re: Opel kadett C1 coupé 1.2s- Offingawier

Bericht door Offingawier »

Update:

Heb ik sinds maart.. Dit is wel een blijvertje > Ik zoek nog 2 voor spatborden

Afbeelding

Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten