Hoi ik ben Jack

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
jack heijmans
C gevonden
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 21, 2006 8:10 pm

Hoi ik ben Jack

Bericht door jack heijmans »

Hallo ik heb hier net mijn eerste post geplaats maar lees al geruime tijd mee op jullie forum.

Ik heb er zelfs ook een hekel aan als mensen zo maar beginnen te posten zonder zich voor te stellen dus vandaar dit bericht.

Ik ben Jack
25 jaren jong en woon in Roosendaal

Ik heb nu een Astra G 1.6 16v 1998 sport redelijk verbouwd en nog plannen genoeg.

Mijn vriendin rijd een Corsa 1.4 16v sport van 2003 met alles erop en eraan deze wagen hebben we pas en ze wil ook nog wel wat dingen veranderen.

Ik ben een actief lid van OTT (Opel Tuning Team) Breda en met deze gasten heb ik al een aantal meetings gereden waaronder Oschersleben waar mijn C-kadett liefde nog een beetje extra is aangewakkerd.

Mijn enige probleem om er geen te kopen is dat ik al een auto heb en op mijn fiets naar mijn werk kan.

Ook heb ik geen garage maar dat kan snel geregeld zijn.

Ik wil nog wel een c-kadett op gaan knappen maar weet nog niet wanneer en hoe lang dat dat project gaat duren. zal er een beetje aan liggen wat er allemaal op mijn pad komt :wink:

ik lees hier nog lekker verder mee als er iemand nog vragen heeft of benieuwd is naar mijn daily dan hoor ik dat graag

gr. Jack
Fruija
C liefhebber
Berichten: 186
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:03 pm

Bericht door Fruija »

Hoi Jack

Welkom op het forum.
Er zijn hier genoeg mensen die ook wel foto's van je daily willen zien hoor!!

Groetjes Fruija
jack heijmans
C gevonden
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 21, 2006 8:10 pm

Bericht door jack heijmans »

bij deze wat plaatjes van mijn astra

Afbeelding

Afbeelding

Deze zijn al weer een klein beetje achterhaald

Ondertussen zit er Xenon in staat er een veerbootbrug van Weichers onder de kap heb ik al een achteras met schijven liggen en nog wat chrome details. en dan ben ik vast nog wat vergeten.

Het hele verslag staat op
http://www.opeltuningteam.nl/forum/view ... &start=195
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

welkom jack,
kijk zo'n daily mag ook gezien worden hoor.
veel mensen vinden blijkbaar de c kadett een mooie wagen en om 1 of andere reden er toch geen (meer) hebben.
groetjes dennis
_gijs_
C liefhebber
Berichten: 105
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 6:09 pm

Bericht door _gijs_ »

rellie kel schreef:veel mensen vinden blijkbaar de c kadett een mooie wagen en om 1 of andere reden er toch geen (meer) hebben.
:oops: :oops:





ohw ja welkom Jack
DD
C liefhebber
Berichten: 150
Lid geworden op: do okt 12, 2006 8:34 pm

Bericht door DD »

hey,

het nieuwerwetse opel spul vind ik niet interesant maar een c kadett is altijd goed. ik zelf heb ook geen garage en of een oprit tot mijn beschikking. Afhankelijk van je eigen handigheid en je vrienden kring zal je op zoek moeten gaan naar een leuke kadett.

Je zou op jacht moeten gaan naar een kadett die zo hard mogelijk is op het chassis. Deuren, voorschermen, motorkap achterklep ed zijn allemaal goed te vervangen op straat maar als je moet gaan slijpen, lassen en strakmaken op straat ben je niet altijd gelukkig.

de techniek van een kadett is simpel dus je kan bijna alles lekker zelf doen. koop een wagentje met een nieuwe keuring. is misschien wat duurder maar dan kan je wel op je gemak eventuele probleempjes verhelpen. Er is niets zo vervelend dat als je een wagen koopt en hem voor keuring weg brengt dat je er bijna nogmaals het aanschaf bedrag in moet investeren
all show no go!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten