Goede morgen/middag/avond

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
BenHeur
C gevonden
Berichten: 2
Lid geworden op: di feb 08, 2011 5:33 pm
Locatie: Limburg

Goede morgen/middag/avond

Bericht door BenHeur »

Goede morgen/middag/avond,

Ik ben nog niet al te lang lid van het forum, tot nog toe heb ik voornamelijk gebruik gemaakt van de beschikbare informatie. Ik denk echter dat het eens tijd is om me voor te stellen. Dit is wel zo netjes voor ik vragen ga stellen.

Ik ben sinds augustus 2010 eigenaar van een C kadett sedan uit 1979 met een c16se blok en r25 versnellingsbak.
Na aankoop heb ik er een tijdje mee gereden maar naarmate ik er langer mee reed kreeg ik ook meer "problemen". Hierdoor ben ik toch maar eens begonnen met opknappen. Intussen heb ik alle raamstijlen ontdaan van roest en waar nodig nieuwe stukken ingelast, er zit een nieuwe voorruit en achteruit in en meteen maar de rubbers vervangen. Op het moment is ie in iedergeval weer waterdicht!

Toen ik toch bezig was de voorkant en bodem ontdaan van roest, alle remmen nagekeken en in orde gemaakt, de "donut"rubber in het staartstuk van de as vervangen en geprobeert het blok te repareren. Het blok is nog niet echt in orde maar toch.
Op het moment heb ik de versnellingsbak uit elkaar liggen en begin aan de kofferbak, deze is nu een gatenkaas die gedicht is met tape en nadenkit.
Lopende de werkzaamheden heb ik de buitenkant professorisch zwart gespoten maar dit ziet er eigenlijk niet uit.

Zoals al gezegd heb ik nog een paar uitdagingen te gaan en ik vermoed dat het er niet minder worden.

Ik heb er in ieder geval veel plezier in om met mijn kadettje bezig te zijn en dat vind ik wel het belangrijkste.

in ieder geval hoop ik het project(je) af te krijgen.

Groeten en zo,

Niels
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Goede morgen/middag/avond

Bericht door Automatic-freak »

Hallo Niels,

Welkom op dit forum !!

Klinkt inderdaad als een leuke Kadett & een mooie uitdaging ... ben benieuwd of er ook nog foto's bijkomen van de 'dett' !?

In ieder geval ben je al serieus bezig; voorlopig staat hij nu dus even stil ... :?:

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
BenHeur
C gevonden
Berichten: 2
Lid geworden op: di feb 08, 2011 5:33 pm
Locatie: Limburg

Re: Goede morgen/middag/avond

Bericht door BenHeur »

Ha Erik,

Ik doe mijn best om alles in orde te krijgen, soms wel veel werk en als het niet lukt vervelend mar ja. Nu doet ie het inderdaad even niet als ik deze bak in orde heb of een andere dan doet ie weer binnen een week.

wat betreft de foto's ik vergeet ze gewoon te maken, zal er een keer aan proberen te denken als ie weer eens buiten komt

Gr Niels
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Goede morgen/middag/avond

Bericht door rellie kel »

Hallo Niels,
WELKOM!!!
Hopelijk krijg je het project af ja, en dat ook deze op de weg mag blijven.
Groet Dennis
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast