Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Plaats hier alle vragen en tips over versnellingsbak, uitlaat, motor en tuning hiervan.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

gteturbo
C ervaren
Berichten: 440
Lid geworden op: vr mei 25, 2007 7:17 pm
Locatie: Rotterdam

Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door gteturbo »

Was een beetje aan het ebayen en kwam dit tegen http://www.ebay.de/itm/Opel-Kadett-C-Ma ... 35b6fc4a66
Is dat orgineel ? want had pas geleden gevraagd wat mijn radiateur ging kosten om een nieuw blok in te zetten maar hadden het over 350 euro :o

Owjah en nog een vraagje de onderste radiateurslang wie levert die nog ?
Kan het deze zijn wat is mijn duits sle cht :oops: http://www.ebay.de/itm/Kuhlerschlauch-u ... 5ae39e9430 of deze ? http://www.ebay.de/itm/Kuhlerschlauch-u ... 5ae3852d46
c2 coupe gte 2.4 45 webers (2.0 motor in volgende tuning fase)
wegrenner
C verslaafd
Berichten: 581
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 8:33 pm

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door wegrenner »

mijn vader was een paar jaar geleden voor een dikke radiator met automaten aansluiting iets van 140 euro kwijt een paar jaar terug

dit heeft hij in Zutphen laten doen

misschien is het ook wel interessant om daar te informeren
het bedrijf heeft hartgers ofzo
Het duurt gemiddeld 26 seconden om je auto te parkeren. Als een andere auto staat te wachten duurt het 31 seconden. Als een ongeduldige automobilist toetert omdat het allemaal niet snel genoeg gaat duurt het parkeren gemiddeld 41 seconden.
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door erny70 »

Klopt, ik ben daar ook regelmatig geweest, het is een vakman.
Enig nadeel is dat je niet kunt wachten op (kleine) reparaties, hij wil (terecht) dat niemand hem op de handen kijkt terwijl hij bezig is.

http://www.hartgers-radiateuren.nl/

Trouwens, mijn boerenverstand zegt dat de slang op de eerste link het beste op die GTE radiateur zal passen, en €105,- voor een "nieuwe" vind ik erg meevallen.
gteturbo
C ervaren
Berichten: 440
Lid geworden op: vr mei 25, 2007 7:17 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door gteturbo »

Hartgers ga ik gelijk ff kijken Bedankt !!

Nee bieden is vanaf 105 euro meestal gaat hij weg rond 200 dus laat ik liever mijn eigen maken 200 als dat bij hartgers kan jullie horen het nog wel :!:
c2 coupe gte 2.4 45 webers (2.0 motor in volgende tuning fase)
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door erny70 »

Tuurlijk, is ook zo, ik had het niet goed gelezen, en kom ook te weinig op E-bay :oops:
16v kadett c turbo
C liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: di aug 23, 2011 7:36 pm

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door 16v kadett c turbo »

ik heb deze ook volgens die jongen waar ik hem van heb is die van een a manta gte
patrick de boer
C gestoord
Berichten: 1406
Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
Locatie: oss

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door patrick de boer »

opel gt
kadett gte
manta gte
en volgens mij ook in bijde 400
Deluxe77
C ervaren
Berichten: 281
Lid geworden op: do mar 13, 2008 7:36 pm

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door Deluxe77 »

C ceker!!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v232/Synetearis/DeluxePixelbakkie.jpg[/img]
REDP.
C verslaafd
Berichten: 729
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 6:37 pm
Locatie: Lobith

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door REDP. »

Ik heb er 1 via MP gekocht,
was ook nog een spiksplinter nieuwe haha :lol:
gteturbo
C ervaren
Berichten: 440
Lid geworden op: vr mei 25, 2007 7:17 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door gteturbo »

Heb de Radiateur gekocht kost 110 euro.
Ziet er precies hetzelfde uit als die van krause motorsport hoop dat het origineel is of originele kwaliteit.
De slang met deze link is voor een gte met webers Geert bedankt voor je hulp :wink:

http://www.ebay.de/itm/Kuhlerschlauch-u ... 5ae39e9430
c2 coupe gte 2.4 45 webers (2.0 motor in volgende tuning fase)
crossflow
C ervaren
Berichten: 406
Lid geworden op: do jul 13, 2006 2:00 pm

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door crossflow »

Nee die is niet het hetzelfde. Die van Krause is een Hochleistung koeler oftewel 1 met een fijner net en dus meer koelend vermogen scheel 25 tot 30 %
gteturbo
C ervaren
Berichten: 440
Lid geworden op: vr mei 25, 2007 7:17 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door gteturbo »

crossflow schreef:Nee die is niet het hetzelfde. Die van Krause is een Hochleistung koeler oftewel 1 met een fijner net en dus meer koelend vermogen scheel 25 tot 30 %

Okee dat is zeker een verschil :) maar kom je tekort met de normale gte radiateur met sportieve rijstyle ?
c2 coupe gte 2.4 45 webers (2.0 motor in volgende tuning fase)
crossflow
C ervaren
Berichten: 406
Lid geworden op: do jul 13, 2006 2:00 pm

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door crossflow »

gteturbo schreef:
crossflow schreef:Nee die is niet het hetzelfde. Die van Krause is een Hochleistung koeler oftewel 1 met een fijner net en dus meer koelend vermogen scheel 25 tot 30 %

Okee dat is zeker een verschil :) maar kom je tekort met de normale gte radiateur met sportieve rijstyle ?

Ja das moeilijk te zeggen,dat weet je zelf het best. Als je bijv flink aan het trappen bent en je kan de temp goed op de helft van je meter houden dan heb je het niet echt nodig.
Maar in mijn ogen kan het met getunde motor nooit geen kwaad,je hebt gewoon veel meer spoeling.
Wij hebben het eigenlijk altijd wel nodig gehad en nu met de 400 was een hochleistung koeler ook nog onvoldoende.
M@rtin
C geïnteresseerd
Berichten: 85
Lid geworden op: di okt 18, 2011 3:11 pm

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door M@rtin »

Ik ben van plan om deze zelfde radiateur te bestellen, hij zag er bij Hans erg goed uit.

http://www.ebay.de/itm/Kuhlerschlauch-u ... 4596wt_922

Bovenstaande is de juiste slang wanneer ik een GTE radiateur met aansluiting op mijn CIH wil zetten ( injectie) ??

Ze hebben ook de bovenste voor 2 tientjes.. Meteen mee bestellen of is de 1600 slang het zelfde?
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
wegrenner
C verslaafd
Berichten: 581
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 8:33 pm

Re: Iemand bekend met deze gte radiateur ?

Bericht door wegrenner »

een gt/e radiator is anders als en 1600
dus de slangen ook
een manta gsi radiator komt wel weer redelijk in de buurt met de slangen van een 1600, maar daar kan je ook beter de slangen pakken van een manta gsi,die passen beter

dus bij een gt/e radiator, kanje het beste de gt/e slangen pakken
Het duurt gemiddeld 26 seconden om je auto te parkeren. Als een andere auto staat te wachten duurt het 31 seconden. Als een ongeduldige automobilist toetert omdat het allemaal niet snel genoeg gaat duurt het parkeren gemiddeld 41 seconden.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten