20E cih blok...vind hem erg traag :-(
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
20E cih blok...vind hem erg traag :-(
Vandaag na een hele poos van bezinning (was het even beu) weer eens de kadett geprobeerd. Zit inmiddels een andere elektronische ontsteking in. Deze gesteld op 10
-
- C gevonden
- Berichten: 45
- Lid geworden op: wo jun 04, 2008 8:06 am
- Locatie: Hulsberg (L)
- Contacteer:
-
- C gestoord
- Berichten: 1803
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Heb je niet de aan- en afvoer van de brandstofleidingen omgewisseld ?
(dus dat hij door een te kleine slang aan moet voeren en door de grote slang afvoerd ?!)
Mvg Erik
(dus dat hij door een te kleine slang aan moet voeren en door de grote slang afvoerd ?!)
Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
-
- C ervaren
- Berichten: 469
- Lid geworden op: ma jan 22, 2007 8:32 am
-
- C ervaren
- Berichten: 484
- Lid geworden op: za sep 30, 2006 6:37 pm
- Locatie: Zelhem
denk dat de meeste gasboeren je liever met een varajet 2 zien aankomen als met een injectie systeem,dat is een heleboel electronica gedoe meer voor hun als die carb,die op gas zeker zo goed loopt als het injectie systeemDanoontje schreef:nee, dan liever een 2traps solex, maar varajet2 nooooooit meer. Maar zowiezo, wilde injectie omdat dit net wat fijner is met LPG inbouw.
DWARS DE HOEK OM
-
- C ervaren
- Berichten: 350
- Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
- Locatie: noordwolde
dan heb je ergens iets niet in orde want een 2.0E is toch wel duidelijk merkbaar sneller dan een 1900N en dat in alle toeren gebieden dus onderin en boven in (als hij goed is tenminste).Danoontje schreef:Hmmz dat zou ik wel raar vinden, want mij 19n blok (75pk) met varajet2 (2traps carb) had echt wel veel en veel meer power dan wat ik nu heb
blijven zoeken en proberen dan vind je vanzelf de oplossing.
groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
ja ik weet het zelf ook niet meer. Enige wat ik kan bedenken is het volgende:
Het blok, als deze loopt, maakt een slaand/tikkend geluid. Het zijn niet de klepstoters. Als ik ga luisteren (ook zonder kleppendeksel) dan zit dit aan de achterkant van het blok, rond de 4e cilinder.
Nu las ik ergens dat iemand ook vermogen miste en dat bij deze de krukaslager kapot was. Dat zal bij mij toch niet het geval zijn???
Ik heb nu trouwens een 8mm benzineleiding als aanvoer en een 6mm als retour. Misschien een idee om de 8mm te gaan gebruiken als retour en de 6mm te vervangen voor een 10mm voor aanvoer? Of moet dit niet uitmaken??
Wou dat het al was opgelost
Het blok, als deze loopt, maakt een slaand/tikkend geluid. Het zijn niet de klepstoters. Als ik ga luisteren (ook zonder kleppendeksel) dan zit dit aan de achterkant van het blok, rond de 4e cilinder.
Nu las ik ergens dat iemand ook vermogen miste en dat bij deze de krukaslager kapot was. Dat zal bij mij toch niet het geval zijn???
Ik heb nu trouwens een 8mm benzineleiding als aanvoer en een 6mm als retour. Misschien een idee om de 8mm te gaan gebruiken als retour en de 6mm te vervangen voor een 10mm voor aanvoer? Of moet dit niet uitmaken??
Wou dat het al was opgelost
-
- C ervaren
- Berichten: 484
- Lid geworden op: za sep 30, 2006 6:37 pm
- Locatie: Zelhem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten