moter traag :(
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
moter traag :(
hey
ik heb een kadett c 1200s limo gekocht (gaaf bakkie )
maar een probleem, als ik hem start moet ik eerst dot gasgeven en dan blijven trappen als hij emaal aanslaat... en hopen dat hij even blijft pruttelen na deze handelingen..
daarnaast als je er mee gaat rijden moet je echt wachten tot hij op snelheid is... lijkt mij als je hem op z'n staart trapt dat hij redelijk snel bij de 100 moet zitten
wat zou dit kunnen zijn en wie kan me helpen ??
ik heb een kadett c 1200s limo gekocht (gaaf bakkie )
maar een probleem, als ik hem start moet ik eerst dot gasgeven en dan blijven trappen als hij emaal aanslaat... en hopen dat hij even blijft pruttelen na deze handelingen..
daarnaast als je er mee gaat rijden moet je echt wachten tot hij op snelheid is... lijkt mij als je hem op z'n staart trapt dat hij redelijk snel bij de 100 moet zitten
wat zou dit kunnen zijn en wie kan me helpen ??
je bent er wel van op de hoogte dat dit mooie stuk techniek een handchoke heeft he.
Wanneer heeft die zijn laatste beurtje gehad. Ik probeer zelf bij een nieuwe auto meteen even wat kleine dingetjes te doen die een wereld van verschil kunnen maken.
- bougie wissel
- olie wissel inc filter
- brandstoffilter
- luchtfilter
- klepjes stellen
- contactpuntjes nakijken en eventueel vervangen.
- carberateur even lekker afstellen zodat die mooi tussen 850 en 900 toeren stationair draait.
Wanneer heeft die zijn laatste beurtje gehad. Ik probeer zelf bij een nieuwe auto meteen even wat kleine dingetjes te doen die een wereld van verschil kunnen maken.
- bougie wissel
- olie wissel inc filter
- brandstoffilter
- luchtfilter
- klepjes stellen
- contactpuntjes nakijken en eventueel vervangen.
- carberateur even lekker afstellen zodat die mooi tussen 850 en 900 toeren stationair draait.
all show no go!
nee gelode of ongelode benzine maakt niet zo heel veel uit. je hebt mensen die toch iedere keer braaf gelode benzine tanken of een toevoeging doen in de tank. Ik zelf rijd gewoon op euro 95 zonder toevoegingtijgher schreef:dat zal ik eens gaan doen, heb nog nieuwe oli-filter bijgekregen ook..
kan het ook nog zijn dat er nog een loodkop opzit ipv nu loodvrije kop, of loopt hij dan echt niet lekker ?
ik ga jou puntjes eens proberen, en als dat neit werkt.. dan kijk ik verder
thanx alvast
all show no go!
keb de contact puntjes nagekeken en schoongemaakt, luchtfilter was nog netjes schoon...
eventjes de bougies bekeken en een beetje bijgesteld en resultaat mag er zijn, hij trekt echt veeeele beter
nu heb ik nogwel een hele andere vraag:
hoe krijg ik mijn (orginele) luchtfilter eraf, nadat ik de klemen en het schroefje heb verwijderd?
ik durf er niet zomaar aan te gaan trekken...
ik moet namelijk even m'n kleppendeksel eraf halen en schoonmaken
eventjes de bougies bekeken en een beetje bijgesteld en resultaat mag er zijn, hij trekt echt veeeele beter
nu heb ik nogwel een hele andere vraag:
hoe krijg ik mijn (orginele) luchtfilter eraf, nadat ik de klemen en het schroefje heb verwijderd?
ik durf er niet zomaar aan te gaan trekken...
ik moet namelijk even m'n kleppendeksel eraf halen en schoonmaken
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten