Kachel spoort niet

Elektrische schema's, lampen, radio/audio, aansluit thema's.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
danvv
C gevonden
Berichten: 42
Lid geworden op: ma mar 19, 2012 8:59 pm

Kachel spoort niet

Bericht door danvv »

Mijn kachel spoort niet, want als hij op de knop uitstaat blaast hij zachtjes warme lucht aan de bovenkant. zet ik vervolgens de kachel op stand 1 of 2 dan blaast hij niks meer door de bovenkant. ik kan schuiven wat ik wil maar er komt niks doorheen... tenzij ik de kachel natuurlijk weer uitzet. :?:

ontwazemen moet ik dus met een trekkertje doen want er komt amper lucht door terwijl de kachel aanstaat;)
ik hoor de kachel wel op komen zodra hij op standje 1 staat en hoor 'm vol blazen op standje 2.
Laatst gewijzigd door danvv op za okt 20, 2012 5:02 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
lukelaaf
C liefhebber
Berichten: 186
Lid geworden op: za okt 15, 2011 6:10 pm
Locatie: Oss

Re: Kachel spoort niet

Bericht door lukelaaf »

Blaast hij wel bij je voeten? Want misscgien dat die klep dan vast zit en de hendel em niet meer aanstuurd
55pk... Op de achter wielen!
schrump
C verslaafd
Berichten: 987
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:39 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Kachel spoort niet

Bericht door schrump »

mogelijk is er een andere venitalor motor in gezet. Als hij van een ander type is kan het zijn dat je kachel zuigt met de ven aan.
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
danvv
C gevonden
Berichten: 42
Lid geworden op: ma mar 19, 2012 8:59 pm

Re: Kachel spoort niet

Bericht door danvv »

hij zat inderdaad niet goed bij de klep! gelijk maar eens het kachelhuis losgehaald en daar en uit het parafan zo'n 2 a 3 handen aan compost/blad weggehaald. fannetje gelijk even gesmeerd en hij draait weer als een malle!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten