Onze Oranje City 1.2n
Moderator: JvV
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n --> Voorschermen erop \o/
Zo, ben vandaag weer beetje bezig geweest...
Hoop geleerd gisteren van een Ontsteking ombouwen e.d. heb namelijk eens bedacht een paar boeken te lezen voor ik begon Daar zal ik nog effe een post van maken, moet eerst weerés m'n SD card terug vinden dan kan ik wat meer pics maken. Want 't is wel intressant, maar te moeilijk om te beschrijven zonder pics
Anywayz vandaag beetje tijd gehad om paar lampjes te opknappen.
Zo ziet 't eruit voor ik begin Daarna een hoop schuurwerk+staalborstel misbruiken... en je kan ze spuiten met zinkspray, zinkspray heeft de eigenschap om roest te weren. Dit komt omdat de roest eerst de zinkspray aanvalt, daarna pas het metaal. Perfecte grondlaag dus. Hierover komt overigens nog primer + matzwarte laklaag:
Zoals je ziet zitten bij de bout veel putjes e.d. Maar die laat ik zitten ipv. ze te plamuren. Plamuur kan namelijk loslaten waardoor er vocht onder komt.. Vocht + lucht = roest op metaal... Dus liever niet.
Reflector van de lamp, heb ik opgeknapt door wat afwasmiddel te gebruiken en flink te polijsten/boenen. Daardoor glommen ze weer prima... Zat wel her/der nog roest op de reflector, heb ik met de dremel en een zilverkleurige lakstift aangepakt. Als 't goed is blijft het droog, dus een zinkspray ondergrond e.d. zal hier niet nodig zijn.
Daarna de boel dicht gekit, want de rubbere afsluiting die in de lampen hoort was allang vergaan en verteerd. De bruine zooi zie je als 't goed is niet meer zodra ik de lampen in elkaar gezet heb, want er komt een sierring van chroom omheen. Als ik dit toch zie kan die kit zo los, want 't is van siliconen. Trek je zo los als 't hard/gedroogd is. En dan stop ik wel transparante kit erin. (Trial and error zeg maar, is beter dan een kitspuit kopen van 15 euro en alleen voor 2 lampen te gebruiken en daarna weg te gooien omdat 't uitgedroogd is. No Tnx )
Voor de oplettende kijker, ik heb pas 1 lamp ontroest, de andere doe ik wel met de boormachine / slijptol met staalborstel erop. Dit omdat die vorm zo bol is, heeft mij al 2 uur schuren gekost Ben op nu Maar het resultaat mag er zijn
Hoop geleerd gisteren van een Ontsteking ombouwen e.d. heb namelijk eens bedacht een paar boeken te lezen voor ik begon Daar zal ik nog effe een post van maken, moet eerst weerés m'n SD card terug vinden dan kan ik wat meer pics maken. Want 't is wel intressant, maar te moeilijk om te beschrijven zonder pics
Anywayz vandaag beetje tijd gehad om paar lampjes te opknappen.
Zo ziet 't eruit voor ik begin Daarna een hoop schuurwerk+staalborstel misbruiken... en je kan ze spuiten met zinkspray, zinkspray heeft de eigenschap om roest te weren. Dit komt omdat de roest eerst de zinkspray aanvalt, daarna pas het metaal. Perfecte grondlaag dus. Hierover komt overigens nog primer + matzwarte laklaag:
Zoals je ziet zitten bij de bout veel putjes e.d. Maar die laat ik zitten ipv. ze te plamuren. Plamuur kan namelijk loslaten waardoor er vocht onder komt.. Vocht + lucht = roest op metaal... Dus liever niet.
Reflector van de lamp, heb ik opgeknapt door wat afwasmiddel te gebruiken en flink te polijsten/boenen. Daardoor glommen ze weer prima... Zat wel her/der nog roest op de reflector, heb ik met de dremel en een zilverkleurige lakstift aangepakt. Als 't goed is blijft het droog, dus een zinkspray ondergrond e.d. zal hier niet nodig zijn.
Daarna de boel dicht gekit, want de rubbere afsluiting die in de lampen hoort was allang vergaan en verteerd. De bruine zooi zie je als 't goed is niet meer zodra ik de lampen in elkaar gezet heb, want er komt een sierring van chroom omheen. Als ik dit toch zie kan die kit zo los, want 't is van siliconen. Trek je zo los als 't hard/gedroogd is. En dan stop ik wel transparante kit erin. (Trial and error zeg maar, is beter dan een kitspuit kopen van 15 euro en alleen voor 2 lampen te gebruiken en daarna weg te gooien omdat 't uitgedroogd is. No Tnx )
Voor de oplettende kijker, ik heb pas 1 lamp ontroest, de andere doe ik wel met de boormachine / slijptol met staalborstel erop. Dit omdat die vorm zo bol is, heeft mij al 2 uur schuren gekost Ben op nu Maar het resultaat mag er zijn
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n --> Voorschermen erop \o/
En nu in kleur
Ook m'n grote bermstralers opgepoetst en gepolijst, en daarna blankelak erop gespoten. Ze begonnen vliegroest te krijgen, dus eventjes rap beschermen met wat blanke lak. Hopelijk werkt 't (4 lagen intussen erop zitten, liggen nu lekker voor de verwarming te uitharden )
De zon was welkom vandaag Alles droogde lekker in de zon
Ook m'n grote bermstralers opgepoetst en gepolijst, en daarna blankelak erop gespoten. Ze begonnen vliegroest te krijgen, dus eventjes rap beschermen met wat blanke lak. Hopelijk werkt 't (4 lagen intussen erop zitten, liggen nu lekker voor de verwarming te uitharden )
De zon was welkom vandaag Alles droogde lekker in de zon
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n --> Voorschermen erop \o/
Was afgekeurd op de stijl, dus hupa hele stijl eruit Beetje plaatwerk in de zetbank en vouwen/timmeren/laswerk later... zag 't zo eruit
M'n oom bezig zien zijn is echt apart Soort kunst ofzo dat je bewonderd Plaatwerk timmert ie zo op z'n plek
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n --> Voorschermen erop \o/
Zo, na een tijdje weer wat van mijn kant laten horen Tijdje druk gehad met vakantie, school, en de Kadett-C. Vergeten hier te bloggen
De Kadett-C had een pech dag tijdens een hete dag afgelopen zomer. Jammer genoeg reed m'n vriendin net die dag met die auto en stond ze dus langs de A30 op een hele hete dag. Kokende motor, dusdanig heet geworden dat de temperatuur meter in de cockpit doorgebrand was (Gelijk vervangen dus).
ANWB-er had een mooie grote mond met: Die auto gaat gesloopt worden! En "Die motor start NOOIT meer". Motor afgekoeld, startmotor pakt de starterkrans weer.... Mowaaap kadettje liep weer.... Maar hij verbruikt wel koelvloeistof. Dus uit ervaring van mij + die van m'n oom zeggen we maar: Kop is gescheurd.
Kortom effe rond gekeken naar een vers motortje, kwam al snel bij een vriend terrecht die zijn motor had uitgebouwd om er een CIH 20e in te bouwen. De donor motor voor mijn kadett komt dus uit een Kadett-C Sedan van 1975 met nog geen 34.000 km gelopen!
Mooi op de achterbank van de Ascona-C
Versnellingsbak ook mee gekregen, mooi dus want die krijgt ene likje verf voor die in de auto gaat
Toen eveneen (contactpuntloze) transistor ontsteking schoongemaakt van de olie-koeklaag e.d.
Dit is een 12v bobine, origineel zat in de Kadett-C een 9v bobine. Deze geeft nieuw een goede vonk, maar na X jaren begint die vonk zwakker te worden. Dus ik kies nu ervoor om er een 12v bobine erin te zetten
En geen contactpuntjes betekend: geen afstelwerk meer na 10.000 km (Alleen effe checken of de rotor en verdelerkap nog goed zijn )
Toen even met m'n vaders hulp even de motor in een oude workmate getild. Okay, motortje is niet echt zwaar... Maar toch met z'n 2-en is 't beter te doen
Kon 't niet laten om even te kijken hoe de ontsteking erin zou staan Ook de slurf van de oliefilter had ik al schoongemaakt, en een schone brandstofpomp even erop gezet
Ben voor de pakkingen toen op jacht gegaan, als ik alles compleet in Nederland zou kopen zou ik tegen 100 euro kwijt zijn aan alle pakkingen. Nu ben ik voor 40 euro klaar op Ebay met dit pretpakketje
Dit zijn alle pakkingen die olie aanraken. O.a. carterpan
En mensen, dit zat sinds 1960 al in dit type motor: EEN KETTING!
Tegenwoordig zijn ze weer zo tof om distributie kettingen te inbouwen. Deze kettingen slijten wel, maar kunnen ruim 500.000km blijven zitten.
Toen bij de jongen waar ik deze motor gekocht heb ook even een motorsteun/motorbok kunnen lenen
Werkt een stuk prettiger, gelijk de carterpan los gehaald
Kwam uiteraard weer een hoop olie los
En binnenkant van de motor, je ziet een stukje cilinder
En uiteindelijk als ik klaar ben, wil ik de motor eruit laten zien zoals de motor van Erwin Schuitje: URL naar fotootje mooie kleuren combi
Uiteraard niet met zo'n openluchtfiltertje e.d. Want gaat wel enigzins over de boeg van origineel. De koeling hou ik hier even buiten, want ik wil niet meer dat m'n vriendin langs de kant kan staan met een oververhitte motor Dus qua radiator ga ik nog wat veranderen.
Ik ga waarschijnlijk een elektrische fan erop bouwen, nu zit de koelfan voor de radiator op de waterpomp, welke aangedreven word door de v-snaar. Dus toerental afhankelijk, koelt dus een stuk minder bij 't stoplicht. Ik wil dat gaan voorkomen
Kom net uit de schuur, hoop dasty, diesel en een hoop schone doeken, kwasten, staalborstels, paar schroevendraaiers later.
Redelijk ontvet Nu nog met de haakseslijper+staalborstel eroverheen jagen. En dan kan ie een kleurtje krijgen na een allerlaatste keer ontvetten
Ook eventjes van m'n donor 1.0s blok de veerspanner gejat:
Stukken beter dan die hydraulische spanner
Zo vandaag was de motor geheel vetvrij, kon met een doek met wasbenzine eroverheen gaan en had geen oliezooi meer op de doek Brandschoon
Dus effe gewacht tot alle wasbenzine opgedroogd/verdampt was en begonnen met spuiten
Maja mijn plaatjespost cya next time peepz En nu gaan we verder met nog meer schoonmaak werk Versnellingsbak e.d. moeten ook nog _O- Effe nog wachten op wat pakkingen en dan bouw ik de motor in elk geval in elkaar, dan effekes een plekje zoeken waar ik het blok kan neer leggen zonder dat hij in de weg staat. (Op een oude autoband wss, moet nog even kijken hoe/wat) Denk dat ik effekes een carterpan van een corsa eronder douw.
Disclaimer bovenstaande post heb ik vanaf mijn blog in elkaar gezet (http://aapje.tweakblogs.net)
De Kadett-C had een pech dag tijdens een hete dag afgelopen zomer. Jammer genoeg reed m'n vriendin net die dag met die auto en stond ze dus langs de A30 op een hele hete dag. Kokende motor, dusdanig heet geworden dat de temperatuur meter in de cockpit doorgebrand was (Gelijk vervangen dus).
ANWB-er had een mooie grote mond met: Die auto gaat gesloopt worden! En "Die motor start NOOIT meer". Motor afgekoeld, startmotor pakt de starterkrans weer.... Mowaaap kadettje liep weer.... Maar hij verbruikt wel koelvloeistof. Dus uit ervaring van mij + die van m'n oom zeggen we maar: Kop is gescheurd.
Kortom effe rond gekeken naar een vers motortje, kwam al snel bij een vriend terrecht die zijn motor had uitgebouwd om er een CIH 20e in te bouwen. De donor motor voor mijn kadett komt dus uit een Kadett-C Sedan van 1975 met nog geen 34.000 km gelopen!
Mooi op de achterbank van de Ascona-C
Versnellingsbak ook mee gekregen, mooi dus want die krijgt ene likje verf voor die in de auto gaat
Toen eveneen (contactpuntloze) transistor ontsteking schoongemaakt van de olie-koeklaag e.d.
Dit is een 12v bobine, origineel zat in de Kadett-C een 9v bobine. Deze geeft nieuw een goede vonk, maar na X jaren begint die vonk zwakker te worden. Dus ik kies nu ervoor om er een 12v bobine erin te zetten
En geen contactpuntjes betekend: geen afstelwerk meer na 10.000 km (Alleen effe checken of de rotor en verdelerkap nog goed zijn )
Toen even met m'n vaders hulp even de motor in een oude workmate getild. Okay, motortje is niet echt zwaar... Maar toch met z'n 2-en is 't beter te doen
Kon 't niet laten om even te kijken hoe de ontsteking erin zou staan Ook de slurf van de oliefilter had ik al schoongemaakt, en een schone brandstofpomp even erop gezet
Ben voor de pakkingen toen op jacht gegaan, als ik alles compleet in Nederland zou kopen zou ik tegen 100 euro kwijt zijn aan alle pakkingen. Nu ben ik voor 40 euro klaar op Ebay met dit pretpakketje
Dit zijn alle pakkingen die olie aanraken. O.a. carterpan
En mensen, dit zat sinds 1960 al in dit type motor: EEN KETTING!
Tegenwoordig zijn ze weer zo tof om distributie kettingen te inbouwen. Deze kettingen slijten wel, maar kunnen ruim 500.000km blijven zitten.
Toen bij de jongen waar ik deze motor gekocht heb ook even een motorsteun/motorbok kunnen lenen
Werkt een stuk prettiger, gelijk de carterpan los gehaald
Kwam uiteraard weer een hoop olie los
En binnenkant van de motor, je ziet een stukje cilinder
En uiteindelijk als ik klaar ben, wil ik de motor eruit laten zien zoals de motor van Erwin Schuitje: URL naar fotootje mooie kleuren combi
Uiteraard niet met zo'n openluchtfiltertje e.d. Want gaat wel enigzins over de boeg van origineel. De koeling hou ik hier even buiten, want ik wil niet meer dat m'n vriendin langs de kant kan staan met een oververhitte motor Dus qua radiator ga ik nog wat veranderen.
Ik ga waarschijnlijk een elektrische fan erop bouwen, nu zit de koelfan voor de radiator op de waterpomp, welke aangedreven word door de v-snaar. Dus toerental afhankelijk, koelt dus een stuk minder bij 't stoplicht. Ik wil dat gaan voorkomen
Kom net uit de schuur, hoop dasty, diesel en een hoop schone doeken, kwasten, staalborstels, paar schroevendraaiers later.
Redelijk ontvet Nu nog met de haakseslijper+staalborstel eroverheen jagen. En dan kan ie een kleurtje krijgen na een allerlaatste keer ontvetten
Ook eventjes van m'n donor 1.0s blok de veerspanner gejat:
Stukken beter dan die hydraulische spanner
Zo vandaag was de motor geheel vetvrij, kon met een doek met wasbenzine eroverheen gaan en had geen oliezooi meer op de doek Brandschoon
Dus effe gewacht tot alle wasbenzine opgedroogd/verdampt was en begonnen met spuiten
Maja mijn plaatjespost cya next time peepz En nu gaan we verder met nog meer schoonmaak werk Versnellingsbak e.d. moeten ook nog _O- Effe nog wachten op wat pakkingen en dan bouw ik de motor in elk geval in elkaar, dan effekes een plekje zoeken waar ik het blok kan neer leggen zonder dat hij in de weg staat. (Op een oude autoband wss, moet nog even kijken hoe/wat) Denk dat ik effekes een carterpan van een corsa eronder douw.
Disclaimer bovenstaande post heb ik vanaf mijn blog in elkaar gezet (http://aapje.tweakblogs.net)
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Re: Onze Oranje City 1.2n
Vreemd uitlaatspruitstuk. Is dat van een voorwielaandrijver???? Kan me niet heugen deze ooit gezien te hebben op een Kadett. (c).
Voor de rest ziet het er goed uit.
Voor de rest ziet het er goed uit.
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n
Goed gezien, van m'n 1.0s Corsa-A motor kwam ie af. Effekes erop gezet om de uitlaat kleppen schoon te houden
Net de kleppendeksel en de achterplaat van de D-kettinghuis geschilderd Zal ik morgen effekes een foto van maken als ik het weer in elkaar bouw
Net de kleppendeksel en de achterplaat van de D-kettinghuis geschilderd Zal ik morgen effekes een foto van maken als ik het weer in elkaar bouw
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n
Effekes een update van mijn kant Mijn insteek was, alles wat heel roestig is, dat doe ik met de kwast.
Alles wat rood is, is de menie, komt nog hoogglans zwart overheen met de kwast
Kleppendeksel moet over, want die heeft m'n pa verknoeit door een paar kranten erop te gooien
Alles wat rood is, is de menie, komt nog hoogglans zwart overheen met de kwast
Kleppendeksel moet over, want die heeft m'n pa verknoeit door een paar kranten erop te gooien
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n
Het motortje ligt inmiddels onder een deken te wachten op een moment om in de kadett-c te komen.
Dit is eventjes rottig qua tijd, want ik zit nu op stage. Moet nu dus 6 dagen in de week werken (bijbaan e.d. )
Maargoe, wil 'm toch wel rond 30 april af hebben. Dus ben even gaan rond kijken, wil wat onderdelen nieuw bestellen/hebben.
Zoals:
- Raamrubbers achter, dus achterruit+zijruiten achter. Waar kan ik deze bestellen?
- Wielranden, gevonden bij artaparts, maar zijn deze universieel voor city/sedan/coupe? Want kan geen andere vinden...
Heb al een nieuwe dorpel liggen, moet alleen nog alles erin lassen e.d. dus dat word een weekje stevig sleutelen dus
En door Automatic-freak's gele coupé hebben we besloten de City maarés een respray in de originele kleur te geven Daarover later meer... Want moet nog eventjes kijken hoeveel dat weer gaat kosten
Dit is eventjes rottig qua tijd, want ik zit nu op stage. Moet nu dus 6 dagen in de week werken (bijbaan e.d. )
Maargoe, wil 'm toch wel rond 30 april af hebben. Dus ben even gaan rond kijken, wil wat onderdelen nieuw bestellen/hebben.
Zoals:
- Raamrubbers achter, dus achterruit+zijruiten achter. Waar kan ik deze bestellen?
- Wielranden, gevonden bij artaparts, maar zijn deze universieel voor city/sedan/coupe? Want kan geen andere vinden...
Heb al een nieuwe dorpel liggen, moet alleen nog alles erin lassen e.d. dus dat word een weekje stevig sleutelen dus
En door Automatic-freak's gele coupé hebben we besloten de City maarés een respray in de originele kleur te geven Daarover later meer... Want moet nog eventjes kijken hoeveel dat weer gaat kosten
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
-
- C gestoord
- Berichten: 1803
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n
Het spijt me zeer dat het mijn schuld is dat je nu deze ook wilt respray-en ...
De raamrubbers moet je hebben van www,opel-classic-parts.com
De wielranden zijn voor alle C-tjes gelijk !!
mvg Erik
De raamrubbers moet je hebben van www,opel-classic-parts.com
De wielranden zijn voor alle C-tjes gelijk !!
mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n
Ok! Wielrandjes gaan we bestellen dusAutomatic-freak schreef:Het spijt me zeer dat het mijn schuld is dat je nu deze ook wilt respray-en ...
De raamrubbers moet je hebben van www,opel-classic-parts.com
De wielranden zijn voor alle C-tjes gelijk !!
mvg Erik
Die raamrubbers van de achter-zijruitjes, zijn die links/rechts hetzelfde?
Ik zie namelijk maar 1 er staan, http://www.opel-classic-parts.com/nl/S1 ... 73-78.html
En moet hierin nog zo'n pees? http://www.opel-classic-parts.com/nl/ca ... 73-78.html
Wilde namelijk als 't even kan peesloze raamrubbers, dat chrome in die pezen vergaat toch altijd...
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
-
- C gestoord
- Berichten: 1803
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n
Inderdaad links en rechts gelijk ...
Moet nog een sierpees in, misschien kun je er een zwarte in doen of sierloze rubbers bestellen ... even een mailtje naar classic-parts sturen !!
mvg Erik
Moet nog een sierpees in, misschien kun je er een zwarte in doen of sierloze rubbers bestellen ... even een mailtje naar classic-parts sturen !!
mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n
Om 10 uur vanmorgen begonnen...
Er was eens een motortje die 't slecht deed....
Er was eens een pauze met een cola flesje:
Eruit!!11111
Er was eens een nieuwe motor:
Ons hulpje:
Hijs hijs:
*snurk*
Neueu motortje:
Morgen ontsteking afstellen, tussenas vast zetten met boutjes op de achteras. En starten maar
Als dit hele gebeuren geweest is gaan we 'm later dit jaar nog her/der lassen en voorzien van nieuwe wielranden+binnenspatborden achter
Er was eens een motortje die 't slecht deed....
Er was eens een pauze met een cola flesje:
Eruit!!11111
Er was eens een nieuwe motor:
Ons hulpje:
Hijs hijs:
*snurk*
Neueu motortje:
Morgen ontsteking afstellen, tussenas vast zetten met boutjes op de achteras. En starten maar
Als dit hele gebeuren geweest is gaan we 'm later dit jaar nog her/der lassen en voorzien van nieuwe wielranden+binnenspatborden achter
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n
Morgen Oranje klassieker Rit Velp Dus gelijk de auto opgepoetst.
Filmpje voor de fans: http://youtu.be/gbiK7uc_2Xo
Poets poets!
Nieuwe stickers erop +5pk man!
Mistlampje erop gezet, gekregen van m'n oom
En naast de kapitän van +/- 48 jaar oud
Filmpje voor de fans: http://youtu.be/gbiK7uc_2Xo
Poets poets!
Nieuwe stickers erop +5pk man!
Mistlampje erop gezet, gekregen van m'n oom
En naast de kapitän van +/- 48 jaar oud
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: Onze Oranje City 1.2n
Onze nieuwe kadett motor kreeg vandaag gelijk de eerste rondrit voor z'n kiezen, 125km door 't landschap van veluwe tot babberich, didam, hummerlo e.d.
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Re: Onze Oranje City 1.2n
Ha ja dat klopt kwam je nog tegen met mijn bruine coupe in HummeloAapje schreef:Onze nieuwe kadett motor kreeg vandaag gelijk de eerste rondrit voor z'n kiezen, 125km door 't landschap van veluwe tot babberich, didam, hummerlo e.d.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten