Ja opzich kon het ook. Hammerite hamerslag is ook goed hoor 3 lagen kan er niks meer mee gebeuren. (heb dezelfde lak 3 jaar geleden over roest van de trekker geverft en de lak zit er nog steeds op)City schreef:Leuk bezig zo,maar zou je de assen niet liever in de chassis lak zetten?
Mvg Patrick
Opel kadett rallye restauratie.
Moderator: JvV
Update
Zo afgelopenweek de bodem in de carosserielak gezet (2 lagen) daarna als afwerking in de tectiel.
De achteras is nu compleet nieuw en de vooras is er afgelopen woensdag onderuit gehaald en gedemonteerd. De onderdelen liggen nu bij de straler.
Hopelijk eind deze week op wielen en kan die spuitklaar gemaakt worden
De achteras is nu compleet nieuw en de vooras is er afgelopen woensdag onderuit gehaald en gedemonteerd. De onderdelen liggen nu bij de straler.
Hopelijk eind deze week op wielen en kan die spuitklaar gemaakt worden
UPDATE:
Achteras is dus helemaal af:
Nieuwe trommelrem, blokken, veertjes, remcylinder etc en alle nieuwe rubbers en in de as zitten nieuwe lagers.
Schokdempers + rvs uitlaat zijn deze week binnengekomen:
As laten stralen:
In de verf gezet:
Bodem nog effe een keer getectyleerd:
Onderdelen van de vooras binnengekregen:
Nu deze week de as in elkaar zetten. Zit me alleen nog met de schroef van de bovenste draagarm van de as, het schroefdraad heb ik dolgedraaid met loshalen. Hiervoor moet dus een nieuwe komen. Alleen helaas moeilijk aan te komen.
Motor heb ik vorige week weggebracht. Deze komen nieuwe zuigers, lagers, kleppen, pakkingen en alles op te noemen in. Zodat het blok eigenlijk weer "0" km heeft. Ook word het blok voorzien van allemaal nieuwe slangen. Volgens planning word de auto in september gespoten, en kan er met de opbouw begonnen worden.
Achteras is dus helemaal af:
Nieuwe trommelrem, blokken, veertjes, remcylinder etc en alle nieuwe rubbers en in de as zitten nieuwe lagers.
Schokdempers + rvs uitlaat zijn deze week binnengekomen:
As laten stralen:
In de verf gezet:
Bodem nog effe een keer getectyleerd:
Onderdelen van de vooras binnengekregen:
Nu deze week de as in elkaar zetten. Zit me alleen nog met de schroef van de bovenste draagarm van de as, het schroefdraad heb ik dolgedraaid met loshalen. Hiervoor moet dus een nieuwe komen. Alleen helaas moeilijk aan te komen.
Motor heb ik vorige week weggebracht. Deze komen nieuwe zuigers, lagers, kleppen, pakkingen en alles op te noemen in. Zodat het blok eigenlijk weer "0" km heeft. Ook word het blok voorzien van allemaal nieuwe slangen. Volgens planning word de auto in september gespoten, en kan er met de opbouw begonnen worden.
Mm en er moest er nog 1 staan vanaf de twenteroute gezien van groenlo richting eibergen. Heb je een cafe aan de rechterkant een wit cafkruut schreef:Beste,
De 14-TJ-71 hoef je niet meer te zoeken in het wieland of op de camping deze staat daar niet meer. Het was een oranje/zwarte 1900 GTE
origineel op kenteken.
Gr
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten