Historie van mijn Kadett C Caravan 1979 - FG-47-RK

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Gesloten
J v Delft
C liefhebber
Berichten: 197
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 7:16 pm
Locatie: Brabant

Historie van mijn Kadett C Caravan 1979 - FG-47-RK

Bericht door J v Delft »

Wie kent deze Kadett C Caravan geschiedenis van voor circa 2000 ?
Vorige eigenaar heeft hem vanaf circa 2000 gereden/geschorst gehad.
Hij is rood en heeft ATS wielen.
In een vorig leven is hij ook oranje geweest maar kan ook primer zijn. Naderhand is hij weer ongeveer dezelfde kleur rood als origineel gespoten. Alleen een beetje slecht; de rode verf bladderd tot de oranje verflaag af.
Volgens mij heeft hij ook eens zijskirts gehad getuige enkele boorgaten in de flanken/dorpels.
Oorspronkelijk heeft hij in Provincie Zeeland (Dirksland ?) rondgereden.
Wie kent deze Caravan of wie heeft hem ooit gehad ?

Waarschijnlijk was hij ook lid van Kadett C club maar weet niet welke; van Opel Kadett C Club Nederland of van Kadett C Club Holland-Belgium. Dacht de laatste.
Op het moment (20-09-2013) voor 80% gedemonteerd i.v.m. grondige renovatie.
ALLE dichtgeplamuurde roestplekken vakkundig gelast nu, grotendeels tot blank staal kaal geschuurd en ondertussen in de primer.
Heeft in zijn toen nog jonge leven een schade gehad, is toen nieuw front, motorkap, recher voorscherm en nieuwe rechter deur in gekomen.
Kadett C Caravan 1.2N 1979
Vectra A 1.8i cdx 1995
Corsa B 1.4i 1998
opelcorsa
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: do jun 06, 2013 8:21 pm
Locatie: Dirksland

Re: Historie van mijn Kadett C Caravan 1979 - FG-47-RK

Bericht door opelcorsa »

ha.
ik kom uit zelf uit Dirksland maar dat is geen zeeland he :o Zuid-Holland nog steeds. :D
ik zal even informeren bij de Opel dealer in naastgelegen dorp als het kenteken in hun systeem staat is de auto ooit bij hun geweest voor onderhoud of schade. en kan er misschien wat terug te vinden zijn. je hoort van me.
bastiaan
coupe c1 1.2S automatic in project (kanarie)
daily driver opel corsa D 1.3 ecoflex chipped
J v Delft
C liefhebber
Berichten: 197
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 7:16 pm
Locatie: Brabant

Re: Historie van mijn Kadett C Caravan 1979 - FG-47-RK

Bericht door J v Delft »

Oke bedankt alvast voor je info.
Onder de motorkap zat ook nog een stukje van een onderhoudsstikkertje van een garage Auto Hendriks in Goes, zodoende de link met Zeeland.
Tegenwoordig is dat overgegaan in Autoteam.
Zie geknipt/geplakte tekst op hun website; ""AutoTeam is officieel Opel dealer en reparateur in de regio Zuidwest Nederland. Begonnen in 1992 met de overname van Auto Hendriks is AutoTeam inmiddels uitgegroeid tot één van de grotere spelers in de automotive-branche. De autobedrijven van AutoTeam zijn gevestigd in Goes, Roosendaal, Bergen op Zoom en Vlissingen. ""

Stikkertje zal zeer binnenkort verdwijnen want ik begin deze week met het kaal maken van het motorcompartiment.
Gisteren is de aspirant spuiter komen kijken en heeft een en ander van mijn werkzaamheden beoordeeld dus hopelijk zit hij nog voor 2014 in een nieuw (lak) jasje.
Kadett C Caravan 1.2N 1979
Vectra A 1.8i cdx 1995
Corsa B 1.4i 1998
opelcorsa
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: do jun 06, 2013 8:21 pm
Locatie: Dirksland

Re: Historie van mijn Kadett C Caravan 1979 - FG-47-RK

Bericht door opelcorsa »

ik heb het even voor je nagetrokken maar helaas geen info in het systeem daar.
waarschijnlijk niet vanuit de kaartenbak overgezet in het digitale systeem of de auto is er niet geweest voor onderhoud.
je zou inderdaad die garages van het stickertje kunnen informeren voor de historie.
mij kadett is de eerste 2/3 jaar wel bij de dealer geweest altijd maar daarna gewoon door een universele garage onderhouden(kwikfit e.d.)
dan is het helemaal niet te achterhalen, alhoewel ik nog een aantal werkbonnetjes heb van de vorige eigenaar.
jammer, verder spitten dan maar

bastiaan
coupe c1 1.2S automatic in project (kanarie)
daily driver opel corsa D 1.3 ecoflex chipped
J v Delft
C liefhebber
Berichten: 197
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 7:16 pm
Locatie: Brabant

Re: Historie van mijn Kadett C Caravan 1979 - FG-47-RK

Bericht door J v Delft »

Bewuste stikkertje zit er dan al zeker van voor 1992 op toen het nog Hendriks Goes was. Toenertijd werden er nog niet alles in de systemen NAP e.d. van alles opgeslagen. Zullen in de tussentijd wel nieuwe computersystemen zijn gekomen, berdijf is van eigenaar verwisseld dus zal volgens mij verspilde moeite zijn om met Auto Team contact op te nemen ook gezien ervaringen met de Moderne Opeldealers van tegenwoordig bij mij in de regio. Met oudere modellen dan 10-15 jaar hebben ze niks, doen ze ook weinig of geenmoeite voor om wat voor je uit te zoeken.
Gisteren met het schuren van de keienvanger aan de voorkant weer wat info tegengekomen;
Heeft vroeger een voorspoiler onder de bumper gezeten en is de Kadett was in die periode ook oranje in plaats van rood. Stukje achter de plek waar de voorspoiler heeft gezeten was namelijk nog gewoon rood zonder oranje tussenlaag.
Later zijn alle spoilers en ook zijskirts verwijderd en is hij weer opnieuw rood gespoten. Maar wel met alle rubbers er nog op enzo. Ze hebben wel de moeite genomen om de emblemen te verwijderen maar de koplampen en achterlichten maar laten zitten. Getuige de oranje en rode verfnevel op alle lichten en rubbers. Zo ver ik begrepen heb was de vorige eigenaar en ook zijn zoon lid van Kadett C club Nederland Belgie (de andere dus) en heeft de Kadett vanaf circa 1999 of 2000 gehad tot 2011 toen ik hem heb overgenomen.
Dus info van voor 2000 is welkom.
Kadett C Caravan 1.2N 1979
Vectra A 1.8i cdx 1995
Corsa B 1.4i 1998
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten