Das pech, Autoradio weg..

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Koekie
C ervaren
Berichten: 309
Lid geworden op: ma sep 10, 2007 9:36 pm
Locatie: Abbenes

Bericht door Koekie »

Dat is ook de narigheid, die hele radio boeit me niet, maar de ellende die het met zich meebrengt is echt vervelend..

Maandag komt de schade-expert, dus hopen dat daar nog wat gunstigs uitkomt.

We zien het allemaal wel weer.. met al die rompslomp..
[img]http://www.joost-ram.nl/prive/images/onderschrift.JPG.jpg[/img]
mieke279
C verslaafd
Berichten: 564
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 9:43 pm
Locatie: amstelveen

Bericht door mieke279 »

mijn kadett slaapt in de zomer maanden helaas ook buiten op de parkeerplaats. Maar dit is nu precies de reeden dat ik een alarm op m'n auto heb, en geen deursloten meer heb.... alleen in de kofferklep zit er nog een, maar daarmee staat hij zo'n beetje in de bosjes. Heb ook geen speakers die heel erg opvallen, maarja.... de kans zit er natuurlijk wel in dat ze het gewoon een keer gaan proberen. Ik hoop dat ze het te moeilijk vinden als er geen deursloten in zitten, en het alarm zien.
Afbeelding
robgte76
C ervaren
Berichten: 436
Lid geworden op: wo aug 29, 2007 3:42 pm
Locatie: Cuijk

Bericht door robgte76 »

Koekie schreef:Dat is ook de narigheid, die hele radio boeit me niet, maar de ellende die het met zich meebrengt is echt vervelend..

Maandag komt de schade-expert, dus hopen dat daar nog wat gunstigs uitkomt.

We zien het allemaal wel weer.. met al die rompslomp..
Ik hoop dat je een taxatierapport bij de auto hebt, dat scheelt een hoop geo.h., ik heb allebei mijn auto's laten taxeren (zelfs mijn daily driver, een mX5 van 91), dan heb je iig een vastgestelde (verzekerings) waarde...
Nog Kadett c loos...huidig projekt
Koekie
C ervaren
Berichten: 309
Lid geworden op: ma sep 10, 2007 9:36 pm
Locatie: Abbenes

Bericht door Koekie »

Hij is nog niet getaxeerd, maar dit moet nog wel gebeuren.

Ik ben een alarm ook aan het overwegen ja..
[img]http://www.joost-ram.nl/prive/images/onderschrift.JPG.jpg[/img]
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Bericht door joel »

tsja... echt kansloos he.. bij mij hebben ze vannacht ook ingebroken in het hok. gelukkig zijn ze enkel in het eerste deel geweest waar een oude motorfiets half uit elkaar ligt en de brommer die ik mn broertje kado had gedaan ( 3 dagen geleden :( ) die brommer was dus weg. ik voel me nu echt kut man. moet echt meer aan alarmsystemen gaan doen, als ze 1 deur verder waren gegaan hadden ze waarschijnlijk voor 10 duizenden euro's spullen mee genomen, dat was gelukkig niet het geval

ik vind het echt zielig dat sommige mensen ( in mijn geval waarschijnlijk polen die een kerstcadeau voor de zoon zochten ofzo ) andermans hobby zo kunnen ruineren. overigens doet de politie er verder ook niks aan, de nederlandse politie vind het blijkbaar belangrijker kinderen boete's te geven omdat ze zonder licht fietsen dan dat ze een boef pakken die in een nacht ff 1000euro uit mijn hok steelt. ik heb ze ook op voorbaat gezegd dat dit een domme zet van die agente aan de telefoon is geweest omdat als ik het ding ooit tegen kom het recht in eigen hand neem en die kerel kan hopen dat hij het ziekenhuis nog haalt. daar was mevrouw agent dan weer niet zo van gedient en wou het gesprek graag beeindigen :cry:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten