Wat was die toch mooi

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Bericht door kadett coupe »

daddy's ride schreef:ik had de hele auto gekocht en er een ander nummer in gelast, erg zonde!!!
dat hebben we geprobeert te regelen, maar dat wilden ze niet doen ivm mocht er controle komen en er staat niks meer, dan hebben ze een groot probleem :cry:
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
daddy's ride
C ervaren
Berichten: 313
Lid geworden op: vr sep 26, 2008 10:40 pm

Bericht door daddy's ride »

kadett coupe schreef:
daddy's ride schreef:ik had de hele auto gekocht en er een ander nummer in gelast, erg zonde!!!
dat hebben we geprobeert te regelen, maar dat wilden ze niet doen ivm mocht er controle komen en er staat niks meer, dan hebben ze een groot probleem :cry:
hoezo, hij is dan toch gesloopt/verschrot? Maar goed, jij hebt een berg onderdelen, ook lekker :D
Groene_Kladder
C gevonden
Berichten: 40
Lid geworden op: zo jan 27, 2008 11:28 am
Locatie: Leiden

Bericht door Groene_Kladder »

daddy's ride schreef:
kadett coupe schreef:
daddy's ride schreef:ik had de hele auto gekocht en er een ander nummer in gelast, erg zonde!!!
dat hebben we geprobeert te regelen, maar dat wilden ze niet doen ivm mocht er controle komen en er staat niks meer, dan hebben ze een groot probleem :cry:
hoezo, hij is dan toch gesloopt/verschrot? Maar goed, jij hebt een berg onderdelen, ook lekker :D


Volgens de eigenaar van de sloop heeft het te maken met de nieuwe sloopregeling. Omdat je tegenwoordig geld krijgt bij de aankoop van een nieuwe auto voor je oude"slopert". Moet de sloop kunnen aantonen dat de auto is gesloopt op hun terein. Als er niets meer over is dan een stukje plaat met een nummertje er in, is dat niet voldoende. Was een beetje zonde is dus..... :?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast