invoeren van een c kadett

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Automatic-freak »

kadett coupe schreef:hoe zit dat dan met die gele platen zonder dat blauwe vlakje erop?
normaal staat er in de papieren een soort van stempel ingedrukt waarop gaik staat en dus gaik platen moet voeren. maar mijn coupe van 1979 is al sinds 1994 ofzo (als het al niet langer geleden is) niet meer op de weg geweest en staat dus geen gaik stempel op de papieren.
zou ik dan de oude type gele platen mogen voeren?
De gaik-stempel wordt er ingedrukt als je voor de eerste keer gaik-platen besteld; dat jij dus die stempel niet hebt ... komt dus omdat die gaik-platen nog nooit besteld zijn :shock:

Je mag dus helaas ook de oud type platen NIET meer voeren; je bent zelfs verplicht om de gaik-platen te voeren bij gebruik van de weg en bij de APK-keuring !! :wink:

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Bericht door kadett coupe »

Automatic-freak schreef:
kadett coupe schreef:hoe zit dat dan met die gele platen zonder dat blauwe vlakje erop?
normaal staat er in de papieren een soort van stempel ingedrukt waarop gaik staat en dus gaik platen moet voeren. maar mijn coupe van 1979 is al sinds 1994 ofzo (als het al niet langer geleden is) niet meer op de weg geweest en staat dus geen gaik stempel op de papieren.
zou ik dan de oude type gele platen mogen voeren?
De gaik-stempel wordt er ingedrukt als je voor de eerste keer gaik-platen besteld; dat jij dus die stempel niet hebt ... komt dus omdat die gaik-platen nog nooit besteld zijn :shock:

Je mag dus helaas ook de oud type platen NIET meer voeren; je bent zelfs verplicht om de gaik-platen te voeren bij gebruik van de weg en bij de APK-keuring !! :wink:

Mvg Erik
hmmm das dan weer jammer :(
vind die gele platen wel wat hebben zonder dat irritante blauwe vlak erop :roll:
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten